emmizenma

Alla inlägg under januari 2014

Av emmizenma - 1 januari 2014 08:27

Gott Nytt!

Nytt år. Ny leksak.

Jag har i flera år önskat mig en systemkamera och nu har jag sparat ihop till en.

Insåg även att det i år är 10 år sedan jag tog studenten från mediaprogrammet.

Då lekte vi i mörkerrummet. Idag är allt digitalt. Lite ringrostig är man allt, ska öva mer!

Dessutom är det i år 5 år sedan jag blev examinerad lärare. Det ska jag och Sanna fira!


Nyår igår firade vi med en god 3-rätters middag med Denice och Putte. Ett lugnt nyår. Barnen somna vid 19 och sov sig igenom tolvslaget!


Nu njuter vi av de sista dagarnas ledighet och imorgon firar vi 4 år som gifta. Jag har överraskat Magnus med biljetter till 100-årigen på bio och sedan blir det Indigo med Syrran och Henrik!


 

    

  

Ovido - Quiz & Flashcards